Kolorwanie:
Status:
1234567891011121314151617181920
F8::send {Escape}
`::Suspend
$LButton::
    While GetKeyState("LButton","P"){
        Click
        Sleep 10  ;  milliseconds
        Click
        Sleep 10   ;  milliseconds
		        Click
        Sleep 10   ;  milliseconds
		        Click
        Sleep 10   ;  milliseconds
		        Click
        Sleep 10   ;  milliseconds
		        Click
        Sleep 10   ;  milliseconds
    }
return


Kolorwanie:
Status:
123456789101112131415161718192021
F8::send {Escape}
`::Suspend
$Space::
    While GetKeyState("Space","P"){
        Click
        Sleep 1  ;  milliseconds
        Click
        Sleep 1   ;  milliseconds
		 Click
        Sleep 1  ;  milliseconds
        Click
        Sleep 1   ;  milliseconds
		 Click
        Sleep 1  ;  milliseconds
        Click
        Sleep 1   ;  milliseconds
		 Click
        Sleep 1  ;  milliseconds
        Click
        Sleep 1   ;  milliseconds

Kolorwanie:
Status:
12
chcesz czy nie xd bo mam juz inna osobe nakreconą. Warunki znasz jutro 20 xd.

Kolorwanie:
Status:
12
xd lol kto ci za 2 sprzeda grosze mam ale sprzedaje w chuj wiec profit

Kolorwanie:
Status:
12
https://wklejaj.pl/OCewDz2qXwXX

Kolorwanie:
Status:
12
https://wklejaj.pl/AgtfYBj9ZwXX

Kolorwanie:
Status:
123456
czapy 213  3g 
naszyj 250 1.5g	     
pier mag   2.3g	
pier b/h/t 2g
pier p/w   2.6g

c#

Kolorwanie:
Status:
123456789101112131415161718192021
16.02.2019 Programowanie obiektowe:: 4programmers.net
https://4programmers.net/C_sharp/Programowanie_obiektowe?fbclid=IwAR2GLBC-uXedIGgGg9E2aGun8qB3vUggrPIlF_1z5EAb1sDB8wwo4L8… 1/3
C#
Programowanie obiektowe
Japer
2014-01-29 18:22:39 2014-01-29 18:23:12 27172 odsłony
 1 Podstawowe założenia
 1.1 Czym jest obiekt?
 1.2 Przykład klasy
 1.3 Funkcje składowe
 2 Mechanizmy programowania obiektowego
 2.4 Hermetyzacja
 2.5 Dziedziczenie
 2.6 Polimorfizm - metody wirtualne i abstrakcyjne
 3 Interfejsy
Podstawowe założenia
Programowanie obiektowe jest skupione wokół obiektów i ich relacji. Podstawową jednostką jest klasa.
Czym jest obiekt?
Obiekt jest to struktura danych łącząca dane wraz z zachowaniami. Jako zachowania często definiujemy
funkcje składowe (często mówione jako metody) i podobne.

Kolorwanie:
Status:
123456789101112131415161718192021
1. Pająki	
Zapadlisko Zniewolonych 	veyrus
Dolina Pajęczych Korytarzy 	oizo
Arachnitopia p.1 		biokus
Arachnitopia p.2		fearless
Arachnitopia p.3 		zoe
Arachnitopia p.4		brohurin
Otchłań Pajęczych Sieci 	oizo

2. Maddoki 		
Skryty Azyl 		 	martinuss
Zawodzące Kaskady 		martinuss
Mglisty Las 		 	gataen
Złota Dąbrowa			gataen

4. Żaby
Gnijące Topielisko 		pawrael
Zatrute Torfowiska 		shaker
Grzęzawisko Rozpaczy 		pawrael
Dolina Pełznącego Krzyku	shaker

Kolorwanie:
Status:
12
https://www35.zippyshare.com/v/FEE6YgOa/file.html


Copyrights 2014-2019 © Wklejaj.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.