Kolorwanie:
Status:
123456789101112131415161718192021222324252627282930313233343536373839404142434445464748495051525354555657585960616263646566676869707172737475767778798081828384858687888990919293949596979899100101102103104105106107108109110111112113114115116117118119120121122123124125126127128129130131132133134135136137138139140141142143144145
#include <iostream>
#include <vector>
#include <random>

using namespace std;
struct wdp {
	vector<int>liczby;
	vector<int>wystapienia;

};
int index(vector<int>tab, int el)
{
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++)
	{
		if (tab[i] == el)
		{
			return i;
		}
	}
	return -1;
}
wdp czestosc(vector<int>tab) //zmienna z wdp nazwa i vector jako parametr funkcji
{
	wdp wynik; //deklaracja zmiennej z nazwa struktury
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++) //petla wiadomix
	{
		int pozycja = index(wynik.liczby, tab[i]); //zmienna pozycja ktora jest przypisaniem indexu, z vectora,wynik.liczby, i el tab[i]
		if (pozycja == -1) //jesli nie ma w tablicy jeszcze to:
		{
			wynik.liczby.push_back(tab[i]); //w vectorze wynikowym liczby "wypychamy" ją
			wynik.wystapienia.push_back(1); // w vectorze wynikowym wystapienia "wypychamy "1"
		}
		else //jesli juz jest 
			wynik.wystapienia[pozycja]++; // w wetkroze wynikowym wystapienia pozycja++ dodawanie za kazdym razem
	}
	return wynik;
}
int suma(vector<int>tab)
{
	int wynik = 0;
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++)
	{
		wynik += tab[i];
	}
	return wynik;
}
void wypisz(vector<int>tab)
{
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++)
	{
		cout << tab[i] << "  ";
	}
}
vector<int>wybierz(vector<int>tab, int dzielnik, int reszta = 0)
{
	vector<int>wynik;
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++)
	{
		if (tab[i] % dzielnik == reszta)
		{
			wynik.push_back(tab[i]);
		}
	}
	return wynik;
}
int potega(double a, int b)
{
	int wynik = 1;
	while (b > 0)
	{
		wynik *= a;
		b--;
	}
	return wynik;
}
vector<int>generuj(int wielkosc, int min, int max)
{
	vector<int>tab(wielkosc);
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++)
	{
		tab[i] = rand() % (max - min) + min;
	}
	return tab;
}

bool czynalezy(vector<int>tab, int el)
{
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++)
	{
		if (tab[i] == el)
		{
			return true;
		}
	}
	return false;

}
bool czyzawiera(vector<int>tab1, vector<int>tab2)
{
	for (int i = 0; i < tab2.size(); i++)
	{
		if (!czynalezy(tab1, tab2[i]))return true;
	}
	return false;
}
vector<int>unikalny(vector<int>tab)
{
	vector<int>wynik;
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++)
	{
		if (!czynalezy(tab, tab[i]))
		{
			wynik.push_back(tab[i]);
		}
	}
	return wynik;
}
int min(vector<int>tab)
{
	int wynik = 0;
	for (int i = 0; i < tab.size(); i++)
	{
		if (tab[i] > wynik)
		{
			wynik = tab[i];
		}
	}
	return wynik;
}
int main()
{
	vector<int>tab = { 1,2,3,4,3,3,2,2,3,5 };
	vector<int>liczby = { 1,2,2,3,5,5,5,5,6,34,5,3,2,3,5,6,7};
	
	struct wdp(czestosc(liczby));
	
	for (int i = 0; i < liczby.size(); i++)
	{
		cout << liczby[i] << endl;
	}
	
	

	
}

Copyrights 2014-2019 © Wklejaj.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.